woensdag 23 april 2008

Hoe is het met je huis....

.... is de laatste tijd een van de meest gestelde vragen aan mij. Op zich aardig al die belangstelling, maar het drukt je wel met de neus op de feiten: pas half juni ga ik dan echt verhuizen en tot die tijd zijn mijn wederhelft en ik een stel Nomaden.
En één van de vervelende bijkomstigheden is dat ik nauwelijks tijd heb om deze fijne blog bij te houden. Maar, toch een kleine poging.
Zo ben ik inmiddels ook uitgechecked op de kleinste Cessna. Het vliegende gebakje, de C152, is echt een superleuk toestel. Echt een ragbak. Mooi. Moet er wel nog een beetje op thuisraken voordat ik iemand meeneem, maar dat komt goed.

De bewuste '152' moest naar EHMZ voor een BVL-inspectie en dat zijn altijd leuke klusjes. Samen met vliegvriend (raar woord trouwens) en instructeur M. in het gebakje gekropen en op naar een van de leukste velden van Nederland. En zeker als je op bezoek gaat bij het bedrijf waar wij moesten zijn. Heerlijke koffie, echte Zeeuwse bolussen en ouwehoeren over vliegtuigen. Een betere vrijdagmiddag kan je toch niet hebben. En bij terugkomst op Rotterdam was het nog niet afgelopen. Ik kon gelijk bij jaargenoten K en JH instappen voor een 'uitsmijtertje op Seppe'. Altijd gezellig.

En het hele ritueel herhaalde zich afgelopen maandag. Een Robin Diesel moest naar datzelfde gezellige bedrijf op Midden-Zeeland worden gebracht en ook moest de oude vertrouwde
PH-SVM worden opgehaald die een grote inspectie én een nieuwe motor had gekregen.
Nu op pad met 'jaargenoot' JH richting Zeeland. En wederom lekkere koffie etc etc etc.

Kortom, een dergelijk uitje is op vrijdag leuk, maar op de doorgaans saaie maandagmiddag is het nog meer genieten.

En er staan een hoop tochtjes op het programma, waaronder twee meerdaagse buitenlandtripjes.
Ik hoop de foto's te kunnen uploaden tegen die tijd.

Als goedmakertje een paar foto's van een recent 'lokaaltje':







Sorry, kreeg 'm niet gekanteld (ik heb het over de foto, niet over het biertje ná deze vlucht).
Toedeloe!!!!

Geen opmerkingen: